.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلا تكليفي در شهرداري ساري ؛
به دلایل نامعلوم ،فرزانه سرپرست شهرداری نشد
گفته می شود، برخی نهادهای ذیصلاح ، با نظر شورای اسلامی شهر مبنی بر انتصاب حمید فرزانه به سمت سرپرست شهرداری ساری موافق نیستند و یا خواستار مذاکره با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار مرکز استان از آن مراجع هستند.
به دلایل نامعلوم ،فرزانه سرپرست شهرداری نشد

ه دلایل نامعلومی، معارفه سرپرست شهردار ساری، مرکز استان مازندران برگزار نشد.

به گزارش شمال نیوز، پس از رای آوردن استیضاح علی حجازی و برکناری وی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ساری از مسند شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر مرکز استان، روز گذشته با رای موافق، حمید فرزانه را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب کردند.

بر اساس این اقدام، مقرر شد جلسه معارفه سرپرست شهرداری مرکز استان، عصر امروز یکشنبه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اداری ساری برگزار شود که به دلیل نامعلوم، فرزانه در این جلسه حضور نیافت.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، پس از یک و ساعت و نیم حضور در شهرداری ساری، عدم برگزاری جلسه معارفه سرپرست شهرداری را مواجه دید.

گفته می شود، برخی نهادهای ذیصلاح ، با نظر شورای اسلامی شهر مبنی بر انتصاب حمید فرزانه به سمت سرپرست شهرداری ساری موافق نیستند و یا خواستار مذاکره با اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار مرکز استان از آن مراجع هستند.

بهرحال در ساری مرکز استان مازندران، مناسب نیست که این شهر به دلیل این مسائل حاشیه ای و تنگ نظریهای غیرکارشناسانه، مدتی معظل انتصاب شهردار بماند و فعالیت در این نهاد اجتماعی مرکز استان برای مدتی در حالت تعلیق قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروي 4 تير 1391
ف.... شهردار؟؟؟؟؟ واي به حال ساري.اين كار شوراي شهر.... به سارويهاست ..
گرائيلي 5 تير 1391
شورا شهر در حال حاضر شده شوراي شر.
سس 5 تير 1391
کلی تعجب کرده بودم وقتی شنیدم ! مگه این شجاعی میذاره؟!!! این شهر شهر بشو نیست
نا شناس 5 تير 1391
فرزانه مناسبترين فرد براي شهرداري ساري بود.
نا شناس 5 تير 1391
مهندس حمید فرزانه گزینه کارآمد برای شهرداری

جناب آقای استاندار محترم و معاونان و دست اندرکاران پیدا و پنهان تائید صلاحیت ها برای مناصب و پست های اداری و مدیریتی توجه داشته باشند که گزینه های مختلف باید من جمیع جهات مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرند. این در حالی است که شخص نفساً چندان راضی به تصدی پست مربوطه نمی باشد و در قالب های دیگر بهتر می تواند خدمت کند.

ولی وقتی اسمی مطرح می شود و گزینه ای بر روی زبان ها می افتد مهم حفظ آن نیرو برای حفظ حیثیت و آبرو می باشد. شخص استاندار محترم در ارتباط با گزینه فرمانداری ساری و طرح نام آقای بابایی کارنامی مشخصاً این تجربه را شاهد بودند که چقدر با حیثیت و اعتبار تخصصی و توان اجرایی نامبرده بازی شده بود و در نهایت هم با جابجایی در سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی جبران مافات کردند.

همین مسئله با عدم برگزاری مراسم معارفه چناب مهندس فرزانه که در شایستگی تخصصی و مدیریتی و توان اجرایی ایشان احدالناسی تردید ندارد و در کفایت ایشان برای مدیریت بهتر امور شهرداری همه متفق القول هستند و حتی زمان حضور مهندس حجازی هم به اعتراف ایشان گرداننده اصلی امور شهرداری بودند، قطعاً با کوته نظری هایی که معمولاً در پشت صحنه ها صورت می گیرد و تردیدهایی که افکنده می شود، اول چیزی که هدف قرار می گیرد اعتبار و آبروی جناب مهندس فرزانه است.

تردید نداشته باشید که نامبرده فرزند شایسته این شهرستان و مسلط ترین مدیر بر امور شهرداری و مسائل مبروطه می باشد. تردید نداشته باشید ایشان مدیر صادقی هستند که تمام عمر خود را در شهرداری ساری طی کرده و با شهرداری بزرگ شده و تمام مراحل از پائین به بالای موقعیت های مختلف اداری را در همین شهرداری گذرانده است.

تردید نداشته باشید امروزه بهتری و دلسوزترین عنصری که می تواند طراحی امور شهرداری را بر عهده بگیرد و شهر را از این بن بست های مورد بحث بیرون بیاورد تنها و تنها جناب مهندس فرزانه می باشد و سایر گزینه ها با وجود ارزشمندی در حد عناصر درجه چندم در مقابل ایشن می باشند. با ایجاد فضای رقابت منفی بین گزینه ها و تردید آفرینی های مشکل ساز توسط برخی از رسانه های فرصت طلب و اختلاف انداز بیش از همه دودش به چشم شهروندان عزیز ساروی خواهد رفت.

شهروندان ساروی می توانند برای این استفاده بهینه از توان بالای مدیریتی و فنی مهندس فرزانه افکار و نظرات خود را به استانداری و عناصر تصمیم ساز منعکس نمایند تا نشان داده شود خواست عمومی مردم ساری به سمت کدام گزینه است. شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم نطرات مثبت خویش را مبنی بر حضور مهندس فرزانه به عنوان سرپرست داده است و این مسئولان استان هستند که باید نشان دهند آراء نمایندگان تخصصی مردم در امور شهردای برای مسئولان تصمیم گیر مهم است یا خیر.

امید به اینکه با انتخاب مهندس فرزانه به عنوان شهردار، ساری از این وضعیت نه صلح نه جنگ بیرون آمده و شهروندان بیش از این متضرر نشوند.
نا شناس 5 تير 1391
مهندس فرزانه وقتی دنبال کارای دیگه هست فکر اینجاشو هم باید میکرد
این کار جواب جد حجازی به فرزانه بود
در حین دوستی نامردی کردن جواب آخرش همین میشه
نا شناس 5 تير 1391
شایسته تر از فرزانه هم هست
اشنا 5 تير 1391
میر شفیع اگر شهردا بشود دیگر شهرستان ساری از پایتخی استان خارج می شود . گزینه خوبی نیست هر چند یک نظر هم نمتواند باشد ؟/؟
نا شناس 5 تير 1391
خوب ميرفتين دنبالش
علي 5 تير 1391
چوب لاي چرخ شورا مي زارن تا كار بزرگ شورا را در بركناري حجازي كمرنگ كنند
نا شناس 5 تير 1391
حجازی زمینهای میدان راهن را بادروغ وکلکش و کارمندانش زیر قیمت از مردم گرفت زمینهایی که بیش از 50متر باقی میماند را به دروغ گفت 13 متر می ماند وان را به صاحبانش بر نگرداند وحالا خودش در فکر است تا ان را با قیمت بالاتری به عنوان زمین تجاری بفروشد ما که راضی نیستیم وامیدواریم خدا هم از انها راضی نباشد
نا شناس 5 تير 1391
مدیریت در مازندران وبخصوص درساری نیاز به اسیب شناسی است دلیل را سارویها بهتر میدانند
رسولی 6 تير 1391
دکتر سید سیاوش میرشفیعی اگر شهردار ساری بشودهمانند کرباسچی که تهران را آبادکرد ، ساری هم آباد خواهد.فقط تنها راه نجات ساری همین است.
احمدی لنگری 7 تير 1391
سنگ بد گوهر اگر شیشه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید ارزش زر کم نشود
اگر شورا شهردار را بر کنار کردند هیچ از ارزشهای اقای مهندس حجازی کم نخواهد شد
حجازی تنها شهرداری بود که به نابسامانی ساری پرداخت و اندکی به زخمهای کهنه ساری مرحمی زد ولی زالوها نتوانستند یا شاید نخواستند که ببینند که شهر زخم خورده ساری با دست توانایی ابر مردی از تبار خوبان دارد جان تازه ای به کالبدش میدمد
لذا تصمیم به بر کناریش میگیرند تا ساری مرکز اسنات همچنان بیمار و ناتوان باشد و انها بتوانند به راحتی از جسم نحیف و زخم خورده شهر بمکند و تنومند گردند
و من افتخارم این است که در سازمانی تابع ای خدمت میکنم که مردی چون مهندس حجازی رییس ان بوده و بعنوان شهروند افتخارم این است در شهری زندگی میکنم که شهرداری چون حجازی شهردار ان بوده
البته نا گفته نماند که حجاری هیچ گونه نسبتی چه سببی و چه نسبی با من ندارد
س مثل ساری 8 تير 1391
شهراری سار ی را باید جوانانی مثل مهندس الیاس خلیلی بدهند تا اباد شود
نا شناس 9 تير 1391
بهترین گزینه برای شهرداری ساری منصورعلی زارعی است ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.